HOLDTRÆNING: NÅR ANDRE SKAL SVINGE PISKEN FOR DIG

Hos Pulz har kvalitet, nærvær og resultater førsteprioritet i vores holdtræning. Derfor er der aldrig mere end maks. 19 personer på et hold. Det betyder, at alle medlemmer får den opmærksomhed og hjælp, de skal bruge, for at udføre øvelserne korrekt, og dermed få den mest effektive og skadesfri holdtræning hver gang. Af samme årsag har vi også valgt ikke at have spejle i vores sale.

Fordi vi er et lille studie, får vores instruktørerne på holdtræningen hurtigt et godt kendskab til medlemmernes forskellige udfordringer og mål for træningen. Og vores medlemmer bliver hos os i lang tid, hvilket gør, at der automatisk opstår et velfungerende og positivt fællesskab omkring træningen.

Hos os ligger fokus på at formidle træningsglæde og give vores medlemmer den bedste træningsoplevelse både i forhold til effektivitet, teknik og motivation.”

Vi har derfor også nøje udvalgt og udviklet de træningsformer, der skal til for at opnå dette. Vores instruktører, som står for holdtræningen, er så dygtige, at de med deres passion for træning selv er med til at sammensætte deres timer. Vi har også taget et bevist valg om ikke at udbyde færdigkøbte koncepttimer, og vores holdplan er dynamisk. Vi tilpasser planen, så udbud matcher vores medlemmers niveau og ønsker hele tiden. Modsat de store fitnesskæder, kan vi hurtigt implementere nye koncepter i vores holdtræning- og studieejer Britt er altid først og frisk, når der skal sættes nye holdtimer på planen.

Vi tror netop på, at det er vigtigt at udsætte kroppen for forskellige belastninger i form af forskellige typer af træning, så kroppen både bliver mødt af intens cardio, hård styrketræning, mobilitetstræning, smidighed og restitution – og hvad studiet ellers kan byde på.

Uanset om du er kvinde eller mand, ung eller ældre – så vil du opleve, at alle typer er repræsenteret på timerne i vores holdtræning. Og vi håber selvfølgelig også på at se dig!