BOOTCAMP FORLØB

Ønsker DU at..

  • komme i dit livs form?

  • blive mere positiv og glad?

  • være i balance med dig selv?

  • nyt tøj i en meget mindre størrelse?

  • være superglad over hvad du ser i spejlet?

  • blive fri for skader og skavanker?

  • tabe de overflødige kilo éen gang for alle?

  • få mere energi og overskud i hverdagen?

Så er Bootcamp forløb lige noget for dig!

Vi er et suverænt team af kostvejledere, personlige trænere og undervisere, der hver gang sørger for, at du yder dit max og med fokus på DIG og dine mål.

Du vil ikke kun få motiverende, sjov og effektiv træning – men også et stærkt fællesskab og netværk med andre.

En livsstil, der passer ind i din travle hverdag

Du bliver holdt i hånden hele vejen igennem, og vi står til enhver tid til rådighed med alle de spørgsmål, du måtte have.

Sammenhold

Ved at deltage på et lukket forløb med deltagere i samme båd som dig, vil du opleve, at det er nemmere at komme afsted – men samtidig også, at træningen bliver sjovere.

Elsk dit spejlbillede

Som deltager på dette forløb opbygger du et stærkt selvværd, så du slipper den indre kritiker én gang for alle, og lærer at elske personen i spejlet.

For du skal vide én ting: det slutter ikke, når forløbet er slut. Du lærer selv at tage vare på din krop.

BOOK MIN PLADS MED DET SAMME

 Grundpakken: GoFormMellempakken: Bedre FormFuld pakke:
ALL IN
24 x fællestræning – 12x om ugen i 12 ugerXXX
Test af relativ styrkeX
Kun ved opstart og til slut
X
Kun ved opstart og til slut
X
Opstart, midtvejs, slut
Bodyscan
(Fedt%, bodyage, muskelmasse)
X
Kun ved opstart og til slut
X
Ved opstart, midtvejs og slut
X
Ved opstart, midtvejs og slut
KostforedragXX
Personlig mappe med kostråd, opskrifter, måleskema og testskemaXX
Måling af hofte, talje, lår, arm og brystX
2x
X
2x
Før og efter billedeXX
Fri træning i Pulz Fitness i 12 ugerX
Personlig dørkode til PulzX
Skræddersyet træningsplan til egen træningX
2x
Facebook gruppe med kostråd, tips til motivation og opbakning fra holdet XXX

Max 10 pladser på vores forløb.

Er du i tvivl om forløbet er noget for dig ?
Kontakt os gerne

info@pulzfitness.dk

Mere info om FIT MED FORNUFT

Første træning

Vi gennemgår alle teknikkerne i øvelserne ved første træning. Det betyder, at alle kan være med – uanset om du er træningsvant eller helt nybegynder.

Og selvom du er garvet, kommer du til at få noget ud af gennemgangen af teknikkerne.

Test af relativ styrke

Vores styrketest kører vi i uge 2 eller 3 af forløbet. Den første uge bruges til at se deltagerne an og til at “teste” jer, så vi kender jeres niveau og udgangspunkt. Hvis det er helt nybegyndere, der er med på holdet, bruger vi de første 1-2 uger på at terpe/gennemgå teknik inden for de basale styrkeøvelser. Uden grundig gennemgang af det, kan vi ikke gennemføre styrketesten på forsvarlig vis.

Styrketesten er en test, som giver dig et klart indblik i, hvor meget du har rykket dig på styrken under hele forløbet.

Du kommer også til at opleve, at det er meget motiverende at se, at du kan løfte mere i løbet af forløbet – at du bliver stærkere.

Du:

  • finder ud af, hvor meget du reelt set kan løfte – før og efter forløbet

  • kommer til at opleve, at du bliver stærkere gang for gang.

  • får et skema over standardøvelser.

Kropsmåling

Herunder fedt %, vægt, bodyage, BMI.

  • Målinger i cm med målebånd (talje, hofte, lår, arme) fortæller dig, hvor mange cm, du taber. Er dit mål vægttab, vil du opleve nogle gange, at vægten står stille – men at du alligevel har tabt dig. Det fortæller målebåndet dig.

  • Bodyage-målingen fortæller dig, hvor gammel din krop er baseret på målinger fra muskelmasse samt fedtprocenten. Du kan sagtens få en 30årig krop – men være 45 år gammel. Det er da ikke helt dårligt, vel?

  • BMI bruges som rettesnor i forhold til, om du er under-, normal-, eller overvægtig. BMI er en formel, der udregnes ud fra din højde og vægt. Dog kigger vi mere på din fedt%, muskelmasse og det fedt, du har omkring dine indre organer (visceral fat level).

  • Vi kigger på din fedt%, da du med en høj fedt% kan ligge i risikogruppen for en række alvorlige livsstilssygdome.

Træning i Pulz i de 12 uger

I pakken ALL In får du adgang til alle hold samt open gym under hele perioden. Vi oplever ofte, at vores kunder hopper på andre hold udover vores to ugentlige træninger, fordi de bliver glade for at motionere.

Ved du ikke, hvilke hold du skal benytte dig af?

SÅDAN TILMELDER DU DIG